15 Haziran 2010 Salı

Mavi Jeans 2010 Şort Modelleri

Yazın en çok tercih edilen kıyafetlerinden şortlar, moda dan çok ihtiyaç halindeler..
Hal böyleyken şort modellerini eklememek olmazdı..
Ne yalan söyleyeyim mavi jeans pantolonlarını "çok sağlam " bulmuyorum.En son pantolon aldığımda çok geçmeden kenarındaki düğme yerlerinden ayrıldığını hatırlıyorum.Çevremdekilerinde aynı fikirde olduğunu ve hatta aynı sıkınyıtla karşılaştıklarını biliyorum..















Yok mu eski bir jean pantolonunuz ve makasınız ??
: ))









2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Yaz olsun hep şort giyelim, seni izle yapmamışım hemen takibe de aldım :) bu arada canım yorum ayarlarından pop up sayfa yap daha kolay yorum yazarız ok mucx

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

Direktörüm teşekkür ederim şefkatine : ) Yorumların ve önerilerin kıymetli benim için..Daha öğreneceğim çok şey var.Nihayet yaz geldi artık,atalım üstümüzdeki ağırlıkları : )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...