18 Haziran 2010 Cuma

Gidiyorum !




Gidiyorum uzaklara : )

Ayy şiir gibi oldu,eskiden şiir denemelerim olmuştu,yaşıma göre hiçte fena olmayan : )
Çalışma hayatı beni benden aldı,şair yanım,yazar yanım çıkıp gitti ruhumdan : )

Çok sevdiğim, aşık olduğum, Çok üzüldüğüm çok mutlu olduğum, Ummadığım zamanlarda gördüğüm harika manzaralara hayran olduğum İstanbul'um dan sıkıldım,yoruldum..

Bu sebeple 9 gün kadar ara veriyorum çalışmaya-aman ne çok- : ) Memleketime;Bartın'a gidiyorum..
Siz de gelirseniz eğer : )


Bu çileklerden yemek



-İnkum-
Bu eşsiz güzel plajlarda yüzmek





-Amasra-

Bu manzarayı yakından görmek


-İnkum-






Bu manzarada meşhur Amasra salatası ve taptaze balık yemeK için,






Bartın-Ulus-Ulukaya Şelalesi

Ve daha nice güzelliği görme,

Üstünüzdeki ağırlığı atma, ayağınızı toprağa basmak için ,

Durmayın Gelin : )













1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

eds sistemin yesin seni gez kızım valla bende gidiyorum ama aklım babamda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...