12 Haziran 2010 Cumartesi

Bağrıma Taş Basıyorum !


Evet hemde haftalardır : ))
Haftalardır elinde işlenmemiş,bildiğiniz koca bir ametist taşıyla uyuyan,

taşı insan gibi yıkayarak,

olumsuz enerjiyi de yıkadığını/attığını düşünen delişmen insanla karşı karşıyasınız ,
haberiniz olsun ,
sonra yok ben duymamıştım , bu kızda amma manyakmış! demeyin :))


Şaka bir yana psikolojikmidir bilmiyorum,taşın etkili olduğunu düşünüyorum..

Bilenler bilir taşların etkilerini,ya da inanmak isteyenler..

Bu taşın uykusuzluğa,huzursuzluğa,sıkıntıya iyi geldiği bilinir..


Öyle ki eskiden Mısır kraliyet hanedanları tarafından da çok sevilirmiş

ve hatta Leonardo Da Vinci ametist taşının şeytani,günahkar düşünceleri dağıttığı ve zekayı canlandırdığını söylemiş.


Daha detaylı bilgi için buraya..


Taşı hediye eden canikom Özlem'e teşekkürler : )

p.s ; Özlem bak şimdi merak ettim , taşı bana hediye etmenin özel bi anlamı var mı acep ? : )

1 yorum:

Unknown dedi ki...

dediklerinin yanısıra sözde bilgisayarın yanına koyuldugu zaman radyasyonuda alıyormus tatlımmm :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...