7 Şubat 2010 Pazar

YiğidoM : )





Anneler,babalar,teyzeler,amcalar sizlere sesleniyorum :) İnsanın kardeş sevgisini hissetmek için aynı anne-babadan olması gerekmediğini öğrenmiştimde,evlat sevgisini hissedebilmek için anne olmak gerekir diye düşünürdüm..Ta ki Yiğidim doğuncaya kadar..Kendisi bol 8 li bi günde dünyaya geldi,08.08.2008 :) Gerçekten içimdeki sevgiyi nasıl göstersem,hissettirsem,nasıl doysam bilemiyorum.O da çok sevio teyzesini,dudaklarından öpüo :) Oğlumuz öpmeyi sevmio,bizi öpmek yeine ayakları ve duvarları öpmeyi tercih ediyo,ayak fetişi olcak galiba :)O kadar tatlı,akıllı ve oburiks ki :) Bu sabah kahvaltı hazırlarken,bir adet muz,arkasından kakaolu süt,ağladığı için bonibon,sonra patates kızartması,bi tane yumurta,ballı ekmek yedi ve portakal suyu içti (maşallah):) Ağzı hiç boş kalmasın benim bıldırcınımın,annesi hiç zorlanmıo çok şükür,tabi anneanneside.
Güzel annemiz Denizime ve tabi genç babamız İskenderime(genç görünümlü yada:) dünyaya getirdikleri bu küçük adam için,ve bana teyzelik duygusunu yaşattıkları için çokca teşekkür ederim :) İnşallah yolu hep açık olsun canım oğlumun,hep mutlu olsun,hayırlı bi evlat olsun inşallah..(Ne kadar inşallah-maşallah dolu bi yazı olmuş böle )

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yiğidim annesi...şu an gözlerim doldu sadece benim oğlum sevgiyle büyüyen bi çocuk ne mutluki bize biz birbirimize bağlı kardeşten öteyiz adeta... bunu yiğitciğime de yansıttığımız için hep mutlu bi çocuk oldu teyzelerinin sevgisi onu sevgi yumağı haline getirdi ben şuna inanıorum asi bi çocuk svgiden yoksun kalmıştır canım kuzenim allah sanada yiğit gibi bi evlat nasip etsinde ben de aynı duyguları paylaşabiliyim...seni çokm seviyoruz iyiki hayatımızdasın başarılar küçük kuzenim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...