10 Şubat 2010 Çarşamba

Hamsi Tava :))





Önceki yazımda benim için çok değerli insanların kalbini kırdım istemeden :) Yazmadıklarım tabiki sevmediklerim değildi,sadece daha çok her şeyimi anlatabildiğim,paylaşabildiklerimdi.Ve doğru okunduğunda anlaşılabilecek,düşünüldüğünde anlayışla,olgunlukla karşılanabilecek bi durumdu :) Ama ben yinede isim belirterek ve bunu sevgili değerli Tuna enişteme ithaf ediorum.

Dünyanın en iyi hamsi pişiricisi,tek başına buzdolabı sırtlayıcısı,dünya iyisi,yardımseveri,asla saçı dökülmeyeni,lazların babası ve tabi inatçısı,biricik Deryamın kocası,hayatımın önemli karakteri,hep olhayatımda ama hep inat etme,kavga etme,küsme,gülen ve en laz halinle çok tatlısın çünkü :)) Hamsilerimiz hiç eksik olmasın soframızdan,neşemizde.. Hıı bide bu son olsun blog hayatım,yazı hayatım başlamadan bitmesin,basına özgürlük lütfen,hep destek tam destek :))

2 yorum:

damlabahar dedi ki...

tuna eniştem buna kayıtsız kalamaz, kin tutamaz ki zaten o içinde kötülük yok...;)

derya dedi ki...

evet benim kocam inatçıdır,sabırsızdır,asabidir(daha ne olsun):)) ama dünyanın en iyiinsanıdır. not:ayşe ile bu yazıyı okuyunca barıştılar:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...