18 Şubat 2010 Perşembe

Bir "Damla" Sevgi :)


Şu an Damlam bana çok güzel haber verdi,derslerinden geçmiş,ağlamakla gülmek arasındaki telefon görüşmesinden sonra yazıyorum bunları ve eve gidince eklemeyi düşünüyorum :) Bugün kendisi için, çoktan hakettiği daha güzel günleri için çook büyük bir adım attı,yolu yarıladı,büyük stresleri geride bıraktı,bıraktık..
İlk dönem dersleri geçti gitti,sırada 2 dersle 2.dönem kaldı. Pası verdi,golü kaldı :)

Bakışarak anlaşmak,görmeden ne hissedebildiğini bilmek..Sabır ,iyiniyet, sıfır kibir..bu kelimelerin karşılığı canım cananım Damlam.
Zor anların kurtarıcısı,bazen sölediklerini yapmasamda dinlemeyi sevdiğim,dinlemeden,fikrini alamadan edemediğim insan..
Birini sadece sana olan desteğinden,sevgisinden sevmezsiniz.En azından benim için öyledir..İnsanlığı,hayata bakışı,etkiler sizi.Öyle işte bizimki.
Hani bazen kötü hissedersiniz,düşersiniz,biri elinizden tutsun, ses versin isterseniz.
İşte o el,o ses..Siz ses istersiniz, O güneş verir ,el istersiniz gökkuşağı getirir. .

Kendimi bildim bileli yakınımda,yanımda..Bilirim çok sevmez böyle yazıları,napalım gülceğazım işte içimden geliyo :) böyle konuşmalarıda özel günlerde yaparız sadece, söylenmeden yaşanır bizde duygular :) Ama karar verdim, özel günler artık her daim bende..Blog yazmaya başladığımdan beri de destekçim,nazlanmalarıma,sabırsızlıklarıma,sabrıyla karşılık verenim : ) Daha yazamadığım bir sürü güzel şey için,güzel duygular ve paylaşılanlar ve Her şeyler için teşekkürler ..
P.S : Hayatımın diğer önemli taşları,kardeşlerim,canlarım,sevdiğim güzel insanlar..Kimse alınmasın lütfen,artık yazılarımın sonuna böyle notlar koymak istemiyorum,içimden gelenler...herkesin yeri bünyemde kalbimde ayrıdır,hepsi sırayla bloğumda yer bulacaktır :)

2 yorum:

damlabahar dedi ki...

kelebegim seni seviyorum,
cok cok cok teşekkürler yazdıkların, düsündüklerin, duyguların,desteklerin icin...

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

gördük heralde :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...