12 Aralık 2011 Pazartesi

İşte Talihlimiz :))


Biliyorum biraz ilgisiz biraz acemi  blogger'm :))

Zaten anlaşılacağı üzere bi iddiam yok, içimden geldikçe bişiler karalıyorum, beğendiklerimi, sevdiklerimi, zaman zaman hislerimi paylaşıyorum..Bu hediyeler de içimden gelmişti uzuun zaman önce, şimdi hem yeni yıl hediyesi hem blog yıldönümü, hem de sevgi pıtırcığı olarak verilmekte :)

 iş yerinde birden aklıma geldi şimdi artık sonuçlandırayım istedim, ee zaten 7 kişi yorum bırakmış :))

Vee işte random dan yapılan çekilişte, yorum bırakan 4. kişiye, ellerinden lezzet damlayan birine,  http://tadinadoyamadim.blogspot.com/ ' a bu minnak hediyeler gitmekte..
Dilek'cim güle güle kullanırsın ve beni hatırlarsın inşallah : ) 
Mailinden iletişime geçiyorum.

1 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ay nasıl şaşırdığımı anlatamam Ayşegülcüm..Şansım dönüyor sanırım:))
Çok çok teşekkür ederim..Mailinede hemen cvp veriyorum...

sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...