2 Şubat 2011 Çarşamba

İyi ki Doğdun Abi! Güle Güle Defne Joy..!

 Bu iki oldu!
İlki benim doğumgünümdeydi,şimdi de abimin doğumgününde..
İkidir ölüm haberi alıyorum doğumgünlerinde :(
Abimin doğumgününü kutlamak için yazacaktım,bunları da yazmak istedim..
Sanki ailemden biri gitti,o kadar üzüldüm..Defne Joy Foster..Bu kadar hayat dolu,bu kadar enerjik,üstelik çocuğu var, kocası var geride kalan..İnanılması çok güç gerçekten..

Hayat çok tuhaf,değerini bilin,gerçekten sımsıkı sarılmayı,gülmeyi ve paylaşmayı hiç ertelemeyin..

Bi kez daha "DaNnnn" diye vurdu bişey benim kafama..Çok üzgünüm..

Abim..Hayatındaki seni seven insanların kıymetini bilerek,güzel,huzurlu ve mutlu bir ömür geçirmeni en kardeş duygularımla dilerimm..Seni çok seviyorum..

Herkesleri,en blogkardeşi duygularımla kucaklarım..

2 yorum:

damlabahar dedi ki...

kuşum hakkaten söylicek bişi bulamıorm bu konuda, uzun zamandır bu kadar sarsılmamıstım:(
hayat bos gercekten hiç bişeyi ertelememek lazım..

ama kötü haberlere rağmen güzel özel günleri de unutmamak lazım, enver abime nice nice sağlıklı mutlu seneler..

Your style is your signature dedi ki...

ben de sabahtan beri çok üzgünüm,insan tanımasa da o yaşta, o kadar hayat dolu birinin,hele de küçücük çocuğu olan bir annenin ölümüne çok üzülüyor...hızlı yaşa genç öl sözü geldi aklıma..allah ailesine sabır versin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...