11 Aralık 2010 Cumartesi

2011 Kış TRipleri : )

Bugün işteyim!
Sabah sürünerek yataktan çıktım,malum kar yağıyo ve hatta şu şaatlerde coşmuş durumda!
Ben de ne bulduysam giydim üzerime ,tarz stil hak getirsin : )
Bildiğin marul gibi,kat kat,hareketim kısıtlanacak kadar : )
 Ve buna rağmen servis beklerken donmak üzere geldim!
Vücudum alışsa iyi olur bu soğuğa çünkü çok zorlandım yürürken,bütün kış böyle geçmez !
Şu an sol tarafımdaki camdan karı daha doğrusu fırtınayı izliyorum,kahve içiyorum çok sevmesemde, kış triplerindeyim : )
Ofisteki tadilat bitmedi bitmiyor,beynimi kemiren matkap sesinden uzaklaşmak istiyorum hemen ve şu aşağıdaki kadın gibi yatmak,yuvarlanmak istiyorum, böyle şuh pozlara girmeden,kalın pijamalarla,kesinlikle battaniye altında.. :)
(bkz;kış tripleri)

Bi de nette gezinirken böyle bişey gördüm tamam yaratıcı da,
çok çirkin yaa gece görsem korkarım vala billa  : )

                  
Hadi ben kış triplerini yaşamak üzere cam önüne gidiyorum,tabiki elimde kahveyle !
kahveden sonra tansiyonum düşer,bende camdan düşersem ya da şöyle absürd bi bebek kafasıyla karşılaşırsam beni özleyin : )

2 yorum:

Guz dedi ki...

ayy :))) o cim cocukta ne ya :))

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

Missy'cim;
dediğim kadar var di mi ,gece görsek çığlık çığlığa : )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...