10 Kasım 2010 Çarşamba

Ciddiyim ; Paşa Torunuyum : ) !


Yukarıdaki fotoğrafta Ata'mızın yanında oturan dedemin babası Hasan Çavuş !
Kendisi aşırı tuz-tuzlu yemesiyle nam salmıştır,o kadar ki ekmeği tuza banarak yermiş.Ben,babam,babanem,amcam,abim ve diğer bütün kuzenlerim de aşırı tuzlu yeriz ,masada tuzluk hep yarışır !En çok bundan ki Hasan Çavuş'un torunları olarak anılırız : )

Bu fotoğrafın aslı yıllar önce, çoğaltılmak üzere verilen alçak bi fotoğrafçı tarafından çalınıp satılmış malesef !

Evet bugün 10 Kasım!
 09:05 de tüylerim diken diken olur siren sesiyle ve zaten hep müsait olan gözlerim doluverir..
Yaptıklarını anlatmama gerek yok tabiki,tarihimize bi bakıverin,
bugünümüze şükrederek..
Ve sahip çıkın lütfen,
Unutmadan,,unutturmadan..



6 yorum:

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

Senin dedense benim de dedem heralde..

Your style is your signature dedi ki...

sabah 8.30da kalktım "9.05'te ayakta olmak zorundayım!" duyguysuyla..tüylerim diken diken olarak camın önünde saygı duruşunda bulundum aynen gözlerim dolarak ..yeri dolmaz,her geçen gün özlemi daha da artıyor ruhu şad olsun..

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

Filmci ve BişeyCİĞİMM;kıskançlık yapmayalım lütfen,aksini sölemedik : )
your style is your signature ; Amin cnm,hep ayakta olalım 09:05 te !

chfashiontrend dedi ki...

PEKİ BUNU YAYINLAMANIN ANLAMI NE ?BENCE ATATÜRK DEN BAHSETMEN DAHA MANTIKLI OLURDU PAŞA TORUNU OLMAN KİMSEYİ BAĞLADIĞINI SANMIYORUM!!!

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

Atatürk'ten zaten bahsediyorum !
Ne giydik ne yedik içtik paylaşırken bunu da paylaşmaya değer buldum.
Paşa torunu olmam tabiki kimseyi bağlamıyor, seni de !
Takip etmek zorunda değilsin !

Missy dedi ki...

ne mutlu sana :)Atamiza dair bilinmedik guzel anilar varsa post yap derim :)
Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...