24 Ağustos 2010 Salı

Kopenhag Moda Haftasından İlham Perileri : )


IFW 'ye saatler kalmışken,
 bizde hala ne giysek diye düşünürken,
Gelip geçen Kopenhag Moda Haftasından karelere yansıyanlar
ilham verir belki bize ne dersiniz ?

1600 metre uzunluğundaki podyumla,
dünyanın en uzun podyumu olarak Gines Rekorlar Kitabına adaymış,
Kopenhag podyumu..

Hayır hayır gereksiz bilgi değilki buu : )
Günün birinde belki lazım olacak,
O zaman çok şükür ben bunu ayşegülün bloğunda okumuştum deyip,
bana dua edeceksiniz  :  )

Haydi bakalım yarın akşam Günseli Türkay ' da Deniz Berdan sürprizleriyle görüşmek üzere..: )

















2 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

Biz de cts Koton'dayız Nehir'le

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

nehirineylemleri ; iyi seyirler diliyorum o zaman,ben gelemeyeceğim sanırım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...